لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه، اسباب بازی و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

برای جشن عروسی یا ‌مهمانی بزرگ خانوادگی به بچه‌ها هم فکر کرده‌اید؟ خرید لباس برای بچه‌ها در شرایط عادی، کار لذت‌بخشی است. لباس‌های کوچک و چند وجبی بچه‌ها دل آدم‌ را می‌برد اما وقتی پای یک عروسی یا ‌مهمانی بزرگ وسط می‌آید، کار سخت می‌شود.

 

 خرید لباس برای بچه‌ها در شرایط عادی، کار لذت‌بخشی است. لباس‌های کوچک و چند وجبی بچه‌ها دل آدم‌ را می‌برد اما وقتی پای یک عروسی یا ‌مهمانی بزرگ وسط می‌آید، کار سخت می‌شود. بی هدف گشتن در مراکز خرید و بالا و پایین کردن پاتوق‌هایی مانند خیابان بهار و سنایی هم فایده‌ای ندارد. شما باید بدانید دنبال چه لباسی می‌گردید؛ ست‌های پیشنهادی ما را همراه خود ببرید.

مرد ساده و جذاب
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


 تدارک این ست زمان زیادی از شما نمی‌گیرد؛ کافی است در اولین فروشگاه سراغ یک پیراهن سفید و شلوار کتان را بگیرید. پاپیون‌های کودکانه هم این روزها زیاد شده‌اند. اگر شلوار کتان مشکی انتخاب کردید، سراغ کفش کالج مشکی بروید ولی با شلوار کتان سورمه‌ای می‌توانید کالج قهوه‌ای هم ست کنید.
 


اسپرت پوشی در کودکی
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


خاکستری، سفید و سورمه‌ای را به خاطر بسپارید؛ این رنگ‌ها می‌توانند ست‌هایی شیک بسازند. پسر شما با این کت و شلوار تریکو، صاحب یک ست نیمه‌رسمی شده و باید با انتخاب یک تی‌شرت یقه‌گرد این سبک را در لباسش حفظ کنید. تی‌شرت مناسب برای این ست می‌تواند سفید، آبی روشن یا ترکیب آنها باشد. اگر می‌خواهید پسر شما کت‌پوش شود، این جنس کت برای بچه‌ها راحت‌تر از پارچه‌های رسمی رایج است.
 


کلاسیک می‌شود
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


برای رسمی کردن بچه‌ها، جلیقه انتخاب بهتری در مقایسه با کت است؛ چون کمتر دست و پای بچه‌ها را می‌گیرد و راحتی آنها را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. برای این کار می‌توانید سراغ پارچه‌های نقشداری که در کت و شلوارهای مردانه هم استفاده می‌شوند، بروید. کلید زیبایی این ست استفاده هوشمندانه از 3 رنگ سفید، مشکی و خاکستری است.
 


اولین قدم‌های خوش‌پوشی
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


 اگر زیاد به ‌مهمانی رسمی دعوت می‌شوید، پسرک شما به یک پیراهن سفید مردانه احتیاج دارد که بتوانید در ست‌های مختلف استفاده کنید؛ با پاپیون به تنهایی یا با جلیقه و پاپیون ست. اگر در پیدا کردن جلیقه و پاپیون ست به مشکل برخوردید، سراغ نمونه سفید و مشکی با طرح‌های مختلف بروید؛ مثلا جلیقه می‌تواند چهارخانه و پاپیون خال‌خالی باشد. شلوار مشکی، سورمه‌ای و خاکستری برای این ست مناسب است.
 


سیندرلا می‌شود
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


پوشیدن دامن پفی، از هیجانات دوران کودکی است که پیشنهاد می‌کنیم دخترتان را از این حس دور نکنید. پیراهن‌های دخترانه را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید ولی بهتر است با تلی در مایه رنگ لباس، به مدل موی دخترتان هم فکر کنید. به دلیل بلند بودن دامن، رنگ کفش اهمیت زیادی ندارد و می‌توانید از کفش مشکی، سورمه‌ای یا طلایی استفاده کنید.
 


مدپوش کوچولو
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


پیراهن‌های از بالا گشاد و چین‌دار برای اندام باریک توصیه می‌شود؛ مثل ظرافت یک دختر بچه. وقتی این ‌مهمانی در ایام تابستان برگزار می‌شود، شما هم می‌توانید از رنگ مناسب فصل مثل زرد لیمویی استفاده کنید. برای تکمیل ست هم سراغ کفش طلایی- اما نه چندان براق- بروید. لباس‌های برقدار، بچه‌ها را از دنیای کودکانه‌شان دور می‌کند.
 


کمی تا قسمتی رسمی
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


 ترکیب تور و پارچه برای پیراهن‌های دخترانه همیشه کارآمد است؛ به‌خصوص اگر یک تور فانتزی و مناسب با حال و هوای کودکانه پیدا کنید. این مدل را به دلیل سادگی کنار نگذارید چون به همان اندازه کاربردی است و می‌توانید در برنامه‌های مختلف تن فرزندتان کنید. اگر دوست دارید رسمی‌تر شود، از یک تل با گل‌های درشت صورتی کمک بگیرید اما اگر می‌خواهید اسپرت‌تر شود، موهایش را دم‌موشی ببافید.
 


بازی با رنگ‌ها
 

مدل لباس مجلسی بچه گانه


پیراهن‌ها با گل‌های درشت، بخشی از مد امسال برای خانم‌ها هستند که به دنیای کودکانه هم وارد شده‌اند. برای کامل کردن این ست به کفش و تل قرمز احتیاج دارید چون رنگ اصلی گل‌ها قرمز است و با این کار بیشتر به چشم می‌آید و چهره شادابی به کودک شما می‌دهد. رنگ قهوه‌ای هم در این ست به چشم می‌خورد اما اگر از کفش و گل‌سر قهوه‌ای استفاده کنید، ست فرزند شما دلگیر می‌شود.

 

 

منبع: برترینها 

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • بانی مد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی