لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه، اسباب بازی و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهید خرید لباس بچگانه را به بهترین نحوه ممکن انجام دهید موارد بسیاری است که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید، اما قبل از توصیه این موارد بهتر است که در ابتدا لباس بچگانه را تفکیک کنیم، زیرا خرید لباس بچگانه  در هر رده سنی ویژگی‌های خاص خودش را دارد که باید به آن توجه کرد.

دسته بندی رایج از لحاظ سنی که برای لباس بچگانه در نظر گرفته می‌شود بدین صورت است:

لباس نوزاد که مربوط  به فرزند تازه متولد شده شده تا 24 ماه یا همان دو سال  است. لباس کودک که از فرزند دو ساله تا 8 ساله در این مجموعه قرار می‌دهد و نهایتا لباس نوجوان که از کودک 8 ساله آغاز می‌شود و تا نوجوان 15 ساله ادامه دارد.

 لباس نوزاد

در هنگام خرید لباس نوزاد، مادران نگرانی بیشتری برای خرید لباس فرزند دارند زیرا که نوزاد بواسطه پوست ظریف و حساسش با کوچکترین عرق کردنی عرق سوز می‌شود پس ضروری است که جنس پارچه لباس نوزاد از الیاف طبیعی،نخ و پنبه با کیفیت بالا و متناسب با فصل سال انتخاب شود.

با توجه به اینکه نوزاد پوشک می‌شود، عوض‌کردن پوشک و سایر لباس‌های نوزاد نیازمند این است که لباسی مناسب را برای او انتخاب کنید و نهایت دقت را بخرج دهید. لباس کودک باید به گونه ای باشد که پوشیدن و در آوردن آن ها از تن راحت باشد لباس‌هایی که از روی پوشک باز و بسته می‌شوند انتخاب‌های بسیار هوشمندانه‌ای برای راحتی مادر و نوزاد است.

نکته بسیار مهمی دیگری که در خرید لباس نوزاد باید مد نظر داشته باشید این است که لباس نباید دکمه یا وسایل تزئینی داشته باشد چون ممکن است نوزاد آن‌ها را بکند و یا در دهان خود فرو کند. از طرف دیگر فرو رفتن این دکمه‌ها در بدن نوزاد می‌تواند پوست حساس و بدن نحیف او را آزرده کند.

راهنمای خرید لباس بچگانه در رده‌های سنی متفاوت

این نکته بسیار مهم را به یاد داشته باشید که لباس نوزاد باید نرم و لطیف، مرغوب و راحت باشد ، علاوه براین در دوخت لباس نیز باید توجه کنید تا درزها تمیز دوخته شده باشد و آسیبی به نوزاد نرساند.

 لباس کودک

کودکان در سن  2 تا 8 سال مدام مشغول بازی و فعالیت اند، بنابراین لباس بچگانه مرتب  کثیف، خیس و حتی پاره می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم از صرف هزینه زیاد در خرید لباس بچگانه خودداری کنید زیرا در این سنین کودکان رشد بالایی دارند و سریع قد می‌کشند، از این رو لباس مدام باید خریداری و تعویض شود. بنابراین بهترین خرید در زمینه لباس کودک می‌تواند لباس اسپرت بچگانه باشد که بسیار راحت است و برای کارهای روزانه و پوشیدن در خانه کاربرد دارد و از جنس پنبه و کتان است. شما می‌توانید در کنار لباس اسپرت و روزمره، لباس مجلسی بچگانه مخصوص موقعیت‌های خاص مانند مهمانی و تولد برای آن ها خریداری کنید.

راهنمای خرید لباس بچگانه در رده‌های سنی متفاوت

همانطور که می دانید خرید لباس بچگانه در این سن دردسرهای خاص خود را دارد، کودکان در این سنین حس استقلال را دوست دارند و می خواهند در خرید لباسشان سهیم شوند، بنابراین سعی کنید در انتخاب رنگ لباس از کودک خود نظرخواهی کنید و بیشتر لباس‌هایی با رنگ‌های شاد خریداری کنید.  رنگ‌های پسرانه و دخترانه را به فرزند خود تلقین نکنید و اجازه دهید کودک رنگ لباس دلخواهش را انتخاب کند.

 لباس نوجوان

 لباس نوجوانان بسته به دختر و پسر بودن فرزند دو مسیر مجزا را طی می کند از این رو خرید لباس بچگانه پسرانه و دخترانه تا حدود زیادی از سلیقه شخصی فرزند الهام می‌گیرد. پس اگر به عنوان والدین فرزند قصد خرید لباس را دارید به سبک و سلیقه لباس پوشیدن فرزندتان دقت کنید و با توجه به مدل و طرح‌هایی که فرزند شما دوست می‌دارد اقدام به خرید لباس بچگانه دخترانه و پسرانه کنید.

کیفیت پارچه  لباس بچگانه بسیار مهم است، اگر قصد خرید لباس اسپرت بچگانه را دارید اصولا پارچه‌های پلاستیکی و پلی‌استر را انتخاب نکنید زیرا که بطور کلی الیاف مصنوعی به پوست آسیب می‌رسانند و  ایجاد حساسیت و درماتیت پوستی می‌کنند، همچنین  بافت های موهردار، ممکن است باعث حساسیت تنفسی شوند. جنس لباس ورزشی بچگانه باید از نخ و الیاف‌های طبیعی باشد زیرا در هنگام فعالیت جسمانی بدن عرق می‌کند و لباس باید تهویه مناسبی داشته باشد.

راهنمای خرید لباس بچگانه در رده‌های سنی متفاوت

در این روزهای شیوع بیماری کرونا برای امنیت و سلامت خود و فرزندانتان بهترین کار این است که همانطور که در منزل نشسته اید، بدون نگرانی با یک کلیک وارد فروشگاههای اینترنتی لباس بچگانه شوید و از هزارن مدل لباس بچگانه پسرانه و دخترانه دیدن کنید. شما با سر زدن به قسمت توضیحات کالا از سایز، جنس و رنگ بندی لباس‌ها مطلع خواهید شد و می‌توانید با خیالی آسوده از منزل خرید لباس بچگانه آنلاین خود را انجام دهید.

 

منبع: شفاف نیوز

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • بانی مد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی