لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه، اسباب بازی و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

 در حال حاضر یعنی سال 2019 فروشگاه های آنلاین خرید لباس بچه گانه پاسخگوی همه نوع سلیقه های متنوع می باشند و کار خرید را آسان تر کرده اما باید نکاتی را در خرید خرید رعایت کنید تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید.

مادر های عزیز باید هنگام انتخاب لباس به سایز، رنگ، جنس پارچه و استایل کودک  و راحتی لباس بچه خود توجه کنند.

 در هنگام خرید لباس های زیپ دار مراقب باشید تا زیب ها حالت خشن و سفت نداشته باشند که بدت کودک را آزار دهند و گیر نکنند و همچنین شل بودن دکمه های لباس را چک کنید زیرا نوزادان و کودکان حدودا یک ساله عادت دارند همه چیز را در دهان خود بگذارند و اگر دکمه های لباس شل باشد امکحان دارد آنهارا بخورند و در گلوی آنها گیر کند.

همچمنین مارک های داخل لباس و لیبل های لباس های بچه گانه باید حالت خورندگی نداشته باشد و بدن بچه ها را اذیت نکند .

به فصل توجه کنید.

  لباس های نخ پنبه بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند و لباس های آستین بلند برای محافظت آرنج و بازو و دست کودکان از آفتاب سوختگی مناسب تر هستند.

ما به عنوان پئدر و مادر بچه ها می دانیم که آنها به سرعت رشد می کنند و ما باید دائما با توجه به تغییر سایز باید لباس های جدید بخریم. یچه ها دنبال تجربه هستند و ممکن از خاک بازی کنند و عذا روی لباس بریزند خرید لباس بچه گانه گران قیمت قطعا به صرفه نمی باشد و برای پوشش های روزانه و دورهمی باشد مقرون به صرفه انتخاب کنبم.

 در انتخاب لباس های کار شده و منجوق دار یا خرج کار های دیگر مراقب باشید در هنگام عوض کردن لباس بچه ها هنگامی که عجله دارید آسیبی به پوست کودک نزنند و اساسا نرم و غیر خشن باشند.

نوزادان معمولا زود رشد می کنند و باید هر دو ماه سایز لباس آنها را تغییر بدهیم لذا در هنگام خرید لباس نوزاد حتما یک سایز بزرگتر بخرید.

از این نکات هنگام خرید لباس بچه گانه شیک و جدید بهره ببرید تا بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید.

 منبع: 

https://www.babycouture.in/blog/top-5-tips-for-buying-childrens-clothing/




  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • بانی مد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی